tisdag 9 mars 2010

Härlig dag

Fast solen idag lyser med sin frånvaro så kommer detta bli en bra dag.
Extremt jobbig lämning återigen hos dagmamman.. Hur kan det finnas så mycket tårar i ett så litet barn? Ringde till henne precis (som den löjliga mamma man är..), som vanligt inga problem.. satt o babblade som en galning i bakgrunden.. =)
Nu ska jag bläddra lite i min Året Runt (tantish varning, men de har fina recept!)
Sen ska jag kasta mig in i en dag av städning o tvätt.. Jag känner er avundsjuka.. haha..
Rickard ska köra till Ekonomigolv o möta upp sin pappa o farfar. Så alla fakta stämmer när det ska börjas med badrummet.. Klart min fina gubbe erbjöd mig o följa med, men jag tyckte det räckte med Hofflander trion ;P
Ikväll kommer Nina o Jörgen hit på middag o mys. Ska bli såå trevligt!
Återkommer framåt kvällen =)

Inga kommentarer: