fredag 26 mars 2010

Snart dags

Om lite drygt 1 1/2 timme ska jag sticka o jobba... Känns helt okej, är ju bara en natt.
Ska alldeles strax somna mitt lilla gryn, gud vad jag har saknat honom! Man är inte lite gluttig eller så.. haha
Tycker ändå jag har hunnit med mycket idag. Har klippt min käre man (efter oändligt tjat från hans sida, han ville inte se ut som en svamp..) Va hemma hos Maggan o Anders o duschade..
Har börjat plantera lite vårblommor på altanen, har hunnit med 2 krukor än så länge.. Hängt upp lite fina amplar. Får bli en fetestäd på altanen på söndag!!! Ser ut som kriget nu efter renovering o allt. Ska bli tipptopp =)
Gjorde ett ryck i livet o städade sovrummet.. Ska till IKEA imorrn med mina fina syster. Resterande ska inhandlas till sovrummet, så jag äntligen kan få en garderob!! Även en ny lampa till badrummet (ni minns, den som Rickard dödade..) Kanske jag ska ge mig.. sängbord kanske inte är så fel? (ahh.. tycker bara man samlar massa skit i dem!!!) Ser lite hemtrevligare ut dock. Får se om jag hittar några så jag kan kompomissa fram något med mig själv ;)
Blir nog en hel del trevligt till hemmet imorrn..
O deklarationen har vi fått också, kan ju säga så mycket som att det var roligt =P Ett nytt soldäck känns helt plötsligt inte så långt borta.. kanske med en liten badtunna på? Mmmm...
Kanske man skulle inta soffläge en stund innan man ska börja jobba också.. 10 timmar, fy det låter mycket!! Men det går rätt snabbt...
Idag har jag på mig ett av de fina plagg jag inhandlade på H&M igår.. Gillar!
Nej, skärpning.. lite nytta nu..
Sov gott sen - det ska inte jag göra.. (jo, vid 8 imorrnbitti)

Inga kommentarer: