lördag 27 mars 2010

Shopping at IKEA


Jaha.. då var jag hemma igen. Blev mycket senare än vad jag hade räknat med.. Men men..
Hittade mycket fint o fyndade en del =)
Fick ge mig på fronten "skaffa sängbord eller ej". Bjuder på en bild på de undersköna saker som ska pryda vårt sovrum.
Vart en helmysig dag över lag.. Gosat loss med min lille kiddo, han hade minsann saknat sin mamma sa han. (ehh.. fast han sov när jag jobbade...)
Jag o lillsiss har haft värsta träningspasset på IKEA idag, i slutet tror jag t.o.m att vi sprang lite, haha..
Är lite trött på vissa människor just nu.. Försöker att inte lägga min energi på det, men ibland är det faktiskt svårt..
Jaja.. nu ska jag hålla kväll med gubben min.. Är ju faktiskt ledig inatt =)
Sov gott med er!!!
Återkommer imorrn skulle jag tro ;)

2 kommentarer:

Jossefinan sa...

vilka ursnygga sängborg...=) tycker jag känner igen dom..=) hehe! pusss

Hanna Hofflander sa...

Tackar tackar vännen! Jasså, hade ni sånna också? Va ju inte så ofta i ert sovrum ;) Pusss