fredag 26 mars 2010

Mhmm

Allt kakel o klinker är på plats.. Dock ej fått kameran i min ägo ännu, annars hade ni fått se resultatet.. Är sååå nöjd!!! Måndag - sista fogningen Tisdag - in med badrumsmöblerna = FÄRDIGT!!! Vet att det har vart ett oändligt tjat om detta badrum.. Men ja.. så har vi längtat också =P
Jobbekvällen igår gick snabbt.. När jag kom hem hade älsk hyrt nya Wallander o köpt gotte - min fina!! Höll mig vaken till denna filmen (mer än vad jag kan säga om 2012..)
Tror minsann att denna fina dagen får bjuda på en promenad.
Nu ska vi köra o hämta lilleman.. Känns som han har vart borta i 3 veckor (sanna fakta, han har sovit borta 1 natt..) Ska passa på o tjyvlåna duschen när vi ändå är där också ;)
Men snart, snart kan vi duscha hemma!!!
Inatt blir det jobb, sista natten jag har =/
Jaha.. o nu ska ni få ett ytterligare bevis på min förvirring (läs grav demens):
Jag skickade in hindersprövning o ändring av efternamn, duktig Hanna.
Mhmm.. vad får jag på posten idag?? Jodå.. ska ändra ett fel jag gjort. Jag har alltså skrivit in mitt namn o personnummer - så långt rätt. Skrivit in Rickards namn, med MITT personnummer.. Hallå??!!! Hur lost var jag när jag fyllde i detta? Hahaha...
Nehe, nu ska vi driva..
Pöss hej!

Inga kommentarer: