söndag 28 mars 2010

Slut på veckan


Ibland känns det verkligen som tiden rinner iväg.. Nu har ytterligare en vecka passerat...
Jag o lilleman körde hem till mojjis direkt när vi vaknade. Jag slängde på mig träningskläderna o stack ut o sprang en runda (ja.. sprang! ni läste inte fel!) Jag ska ju ärligt medge att detta är en av de träningsformer jag avskyr allra mest, men ibland, IBLAND känner jag faktiskt för det.
En fördel är ju att man kommer snabbare hem, haha.. Jag tror faktiskt att jag va nära döden ett par gånger =P
Hela familjen har haft dusch/badträff idag hemma hos lilla mormis.. Ahh.. om 2 dagar kan jag duscha hemma!!!
Framåt kvällningen kom farfar o Nina hit o fikade. Noel fick sig en present också. Har dock ingen aning om vad man kallar denna "flygarmojäng", men den blev snabbt poppis hos lille herrn (o farfar, haha..) Det gick så vilt till att en lampa fick säga adjö till livet =) Så härligt med bus o skratt!
Annars har vi mest lekt hästapolle här hemma.. Mamma är en bättre häst en pappa har Noel kommit fram till! Klart jag är, tycker ju jag... Pappa saknar den där rätta "feelingen", haha!
Ohh... O Nina... jag vill också veta hemligheten!!!! Han totalvägrar att delge mig denna information, får nog ta till med hårdhandskarna snart!!! ;)
Nu ska jag o gubben fixa lite fint på altanen..
Sen blir det nog sovedags..
Imorrn ska jag förresten köra o lämna in mina j*vla gardiner.. (ja, jag vet, jag skulle sy upp dem själv..) Men nu har jag retat mig på dem tillräckligt länge, så nu är jag beredd att betala pengar för o få det gjort!
Adoisos!!!

(i brist på kamera.. mm.. fortfarande, så bjuder jag på en bild av mina runnerpjucks..)

Inga kommentarer: