lördag 6 mars 2010

Olofström








Ikväll blir det utgång med tjejerna. I Olofström.. mucho spännande =) Blir säkert en toppenkväll!
Idag har jag o Noel vart i stan med mamma o Helena. Mamma är helt säker på att hon gick ner 1,5 kg. av o jaga Noel överallt, haha.. Pappa Rickard fick vara hemma o vila sig lite..
Nu innehar jag inte bara världens finaste vardagsrum, utan även sovrum! Man vill liksom bara vara där hela tiden... =) Ni får se bilder en annan dag.. Har ärligt talat inte orkat ta några (jag vet, det är inte likt mig, haha...)
Igår va vi hemma hos Maggan o Anders, även kusin Nova o Emma va där. Vi fick god mat, o jag åt alldeles för mycket glass ;P Noel hittade Emmas gamla studentmössa, den blev han sanslöst kär i. Sötlök!
Hinner inte direkt sitta här o printa nu tyvärr.. Måste rätta till mitt yttre lite, så jag inte skrämmer mina vänner ;)
Återkommer under morgondagen!
Trevlig kväll!

Sänder en extra tanke till en god vän - finns här för dig!

Inga kommentarer: