söndag 7 mars 2010

Ös





Lilleman är hemma hos sin mormor o hittar på bus. Jag o Rickard ska fixa lite här hemma.. Jag ska måla i hallen, kommer säkert blir snajsigt =)
Gårdagen var mycket trevlig. Va hemma hos Sandras föräldrar. Lite drinks o tilltugg till det, o en hel massa prat o skratt. Verkligen superlänge sedan jag träffade hennes familj, va så roligt att se dem!
Jaha... o Folkets Hus i Olofström.. Delade meningar där.. haha.. Va roligt o se "gamla ansikten", träffade dock inte så många som jag trott. Bandet som spelade.. tjaa.. vi kan väl säga att det inte riktigt var min smak (för o va snäll då..) O det allra hetaste innemodet bland killar i Ofm är garanterat rutig skjorta. Nästan så man blev lite sjösjuk i detta virrvarr av rutiga färger ;P
Dock var mina tjejer som vanligt ett superbt sällskap! Vi har verkligen roligt ihop =)
Veckan som kommer har en väldigt fet "to do"-lista. Ska bestämt tvinga med min käre man imorrn när p-staven ska ut, för som sagt så tror jag ju att jag ska dö när detta ingrepp sker.
Verkar som det blir nattajobb veckan som kommer. Perfekt, eftersom Rickard fortfarande inte kan göra direkt någonting.. Han var helt överlycklig imorse, kom in till mig o nästan sjöng: -Jag hostade älskling.. o det gjorde nästan inte ont! =) Snacka om o bli glad för det lilla ;)
När jag stod o klädde på mig idag, då säger min lilla älskade son till mig: -Mamma, du är fiin! Smälter man eller vad?
Nehe.. nu ska jag kolla den heliga farmen (sluta skratta...) sen blir det back to business..
Ska hem o våldgästa min lilla Melina sen, o tvinga henne bjuda mig på massor av kaffe!

Tooodels!

Inga kommentarer: