fredag 5 mars 2010

Någon?

Nu är snart sovrummet done! Sen är det pimparkläderna som åker på! Nya sängkläderna är redan tvättade o allt är förberett =) Jag vet, jag är inte normal, men inredning o piffing är något jag verkligen älskar!
Är så otroligt tacksam att vi har så fina människor som hjälper oss. Tack Jörgen o Sven-Arne!
Rickard fick lite smått panikångest när han insåg att vi snart måste börja riva ut badrummet också, haha.. Han är ganska så lätt o stressa upp min man =) Medans nästintill ingen/inget i världen kan stressa upp mig.. Olika men ändå så lika - kärlek!
Morgondagen, eller kvällen kanske man ska säga.. blir det utgång med mina ladies - underbart!!!
Nu blir det på med yllekalsongerna, måste köpa kaffe till gubbarna, innan de blir griniga här, haha =)
Skriver mer sen, o då med bilder....
Förresten... min son har skaffat sig nya skor. Två grytor som tillhör hans Mickispis. Jag skrattade så kissade på mig... (nästan..)

Inga kommentarer: