torsdag 25 mars 2010

Hej sol!

Nu va det fina vädret här igen - härligt!
Ska strax köra till Karlshamn, ta en kopp kaffe med mamma, sen in till stan o möta upp Hanna, ska bli roligt o se H&M =) Kanske råkar man hitta något också... (rååååkar)
Sen ska jag köra till min lilla Lisa. Så toklänge sedan vi träffades, skäms på oss! Blir säkert bjuden på lite gott kaffe. Sen har jag lovat mina tjänster.. en soffa behövs bäras ut o monteras ner.. SuperHanna - at your service ;P
Hmm.. sen ska jag jobba lite extra ikväll, 19-22. Ibland frågar jag mig själv:-Varför Hanna??
Så jävla onödigt egentligen.. 3 timmar.. Vad är det då? Men men.. kan ju cykla dit o så. Nej, okej, det finns verkligen ingen bra ursäkt till o jobba 3 mesiga timmar när man kunde vart hemma o myst med sin gubbe.. Får mysa honom extra mycket när jag kommer hem =)
O lillemans farmor hämtar honom hos dagmamman idag.. Ska sedan sova där inatt, saknar honom redan!!! Tror jag ska hämta honom tidigt imorrn.. Ska ju jobba natten, så vill hinna träffa honom o kela extra mycket med honom!
Jaha, o nu sätts min pelare med mosaik i badrummet.. Gahhh, så jädra snyggt!!!!
Kan varmt rekomendera Axelssons golv&kakel. Iallafall den hantverkaren vi har ;)
Mmm... om man kanske skulle ta o göra sig lite iordning..
Hepp hepp

Inga kommentarer: