onsdag 24 mars 2010

Insane!!!



Har inte kommit in på min blogg på flera dagar! Man känner ett litet sting av abstinens...
Är lite halvt nyfiken på om det är datorn eller internetet som är boven i dramat.. Eller, kanske, kanske.. kan det vara Rickards spel?!
Har idag vart o fikat med Hanna på Böckmans, alldeles för länge sedan vi sågs! Bra när båda jobbat natt, då kan man känna sig röjda tillsammans =)
Sen pinnade jag upp till Nina o Jörgen, fick låna deras dusch, härligt!
De senaste dagarna har mest innehållit jobb, har jobbat natt med mina goa tjejer! Saknade dock Mia, som fick va hemma med lille Melwin..
Imorrn ska jag checka H&M med Hanna (en annan Hanna... haha..)
Ska även städa på altanen, vilket jag skulle gjort idag, men orken försvann... Kalkade av kaffebryggaren, där tog orken slut ;) Har lovat mig själv o göra vårfint där.. Sätta lite blommor o dylikt..
Har hyrt film till mig o store älsk idag, vi ska se 2012, hoppas den är bra! Hyrde även till lilleman - Dumbo (eller "lilla elefantungen" som Noel säger)
Ska se till o hämta min kamera imorrn så jag kan bjuda på lite goa bilder, så länge har jag snott av min syster ;)
Nehe, nu kallar sysslorna.. O förresten... badrummet är snart färdigt! Woohooooo!!!!!

Inga kommentarer: