söndag 21 mars 2010

Underbara dag!!!

Dagen i Nytorpet har vart supermysig. Jag, lille, Helena o lilla mormis invaderade först ICA o sen for vi dit. Mamma eldade bara upp några korvar, men resten blev smaskens! Noel flög omkring som en galning o lekte.. Härligt! Inte ens när han var svart av smuts, genomblöt, kall o trött ville han åka hem.. haha.. Men då tvingade hans hemska mamma honom in i bilen (eller ja, mormor fick göra grovarbetet..)
Väl hemma hos mormis blev det raka vägen ner i badet för lilleman o raka in i tvättmaskinen för overallen =)
Givetvis har jag glömt kameran där hemma idag också (förbannade, j*vla skit!)
Helena o mamma hade en vadslagning om hur många sammanbrott jag hade fått under de dagar jag va utan den sist jag glömde den.. haha
Jahapp, då blir det nattajobb idag igen.. Lyckades inte vända på dygnen sist, så jag har typ inte sovit på två nätter... Mjoo... ganska sliten..
Idag har min käre man satt upp ny lampa i sovrummet till mig (oj, oss var det ja...)
Har även fått dimmer uppsatt o golvvärmen i badrummet är fixad - Tack Anders!!!
Imorrn kommer de... Längtar!!!
Godernatter på eder alla! ;P

Inga kommentarer: