måndag 8 mars 2010

Dagen

Dagen idag..
Var hos barnmorskan 9.25 o plockade ut p-staven. Ja, jag överlevde, men det va fan precis..
Fick p-piller utskrivna..? Har inte bestämt mig än..
Efter det körde jag hem till Josse o Lilly på lite kaffe, lilla Ubbe va också där =)
Därefter blev det till o hämta mina killar, vi lunchade gott på Blåregn. Lille charmade ett äldre par så pass så de nästan glömde o äta, haha.. Tack för maten skrek han när vi gick därifrån! Alltid lika gott där!
Köpte lite fina blommor o åkte upp för o checka Emmas, Novas o Roberts nya lägenhet. Efter ett evigt letande så hittade vi =) Mysig lägenhet o god fika (igen..)
Sen var det dags o handla lite, Noel däckade som en gris (hur en däckad gris nu är..) o jag shoppade loss på Extra Favör, haha..
Väl hemma kom jag på.. Jag ska jag på Me&I party!!! Shit.. bara till o svida om o sätta sig i bilen igen...
Becca undrar hur jag klarar mig utan o få en hjärtinfarkt.. Det undrar jag också ;P
Nu är jag iallafall hemma... X antal kronor fattigare.. Hittade superfina kläder till min lille goe!
Jaja.. kan liksom inte riktigt låta bli..
Nu ska jag sätta mig en stund i soffan o käka lite knäckebröd, är sjukt hungrig!
Sen blir det till o kasta sig på listen, sista målningen idag, wohooo!
Efter det blir det inte mycket mer än o duscha o sen sängen... Känns som att det inte direkt behövs mer idag.
Relativt trist läsning, I know.. men hjärnan har sagt adjö för kvällen..
Hoppas det rättar till sig tills imorrn ;)
Sov gott alla mina fina läsare!

Inga kommentarer: