torsdag 18 mars 2010

Duscha!

Godmorgon folket (kl.14.57) Vaknade vid två o har nu pillat i mig lite "frukost".. Vill kanske mer kalla det sen lunch.. Natten som gick va bra. Allt gick i lagom tempo o inga direkta magsjukor kvar..
Tänkte att jag kanske ska göra ett litet försök till städning innan jag ska hämta lilleman.. Vi får se om det blir handling av denna tanke..
Känner en total omotivation till typ allt idag, hoppas det försvinner. Känner mig så tradig..
Skulle kört hem till Jörgen o Nina o lånat deras dusch, men det blir nog mamma istället.. Gnäller ju hela tiden om bristen till tid när det gäller mina promenader, så hon erbjöd sig o passa Noel en timme. Tror jag ska slå till på det erbjudandet.. Kan behövas lite rörelse o friskluft innan nästa nattapass =)
Annars bjuder inte dagen på så mycket. Ska kela as hell med min älskade son.
Nu.. kaffe med Hoffarna =)
Pyss!

Inga kommentarer: