onsdag 16 december 2009

Snart jul..







Denna tiden ser jag inte ens att jag behöver ursäkta mitt bloggfattiga liv. Man har verkligen o göra hela tiden.. Planering på hög nivå =)
På torsdag ska jag o lilla mamma in till stan för att inhandla de sista julklapparna, roligt!!!
Vårt vardagsrum är snart helt färdigt.. Så fint blir det! Taket blev färdigt i förrgår, o igår spacklades väggar =) Snart får jag se mina undersköna tapeter på väggarna istället för i en påse.. som jag givetvis går o smygtittar i med jämna mellanrum, bara för att.. ja, liksom njuta lite =)
Jag håller tummarna att det blir färdigt innan jul, men med de duktiga karlarna jag har här hemma behöver jag nog inte oroa mig..
Jaha, o lite snö fick vi smaka på igår också, det är så fint.. tänk om det ville stanna kvar, det hade vart ännu trevligare!
Vad denna dagen ska bjuda på är ännu lite osäkert.. Farfar kommer med pappa R efter jobbet idag o.. ja.. kanske ska de spackla lite till =)
Jag däremot, ska gå ut o hämta lite ved nu, sen ska jag sätta fart med lite städning o matlagning.. Visst blir ni lite avundsjuka?

Inga kommentarer: