söndag 6 december 2009

Jag vet..

Har vart mer än dålig på o skriva på sista tiden.. Men ska helt ärligt säga att det knappt funnits någon tid.. Jag har jobbat supermycket o min kära sambo ännu mera.. Så egentid på kvällen har bara vart till o glömma.. Eller ja, när lilleman har somnat så är det ju dags för allt man inte hunnit med hemma för att man varit på jobbet =/ Plocka, städa, tvätta, träna, duscha.. haha... you name it =)
Jaja, men man ska inte klaga.. Eller jo, lite kanske.. Kan bli lite drygt i längden.. Tre olika arbetsgivare o hur många olika arbetsställen jag har ska vi nog inte ens börja räkna på... Fy faen.. Men men.. O många kvällar som är pappatomma gör lille älsk ganska orolig, saknar ju.. o är inte så jättevan vid att pappa är borta så. Men jo nu är han.. Nu är det mer konstigt om pappa är hemma.. Lille tror t.o.m att pappa är o jobbar om han sitter på toa, haha...
Denna helgen har fina syster vart här hemma o passat vår klimp, tack fina du! Så kan det bli när mamma o pappa måste jobba på helgerna.. Är SÅ tacksam för alla undebara människor omkring oss som ställer upp så mycket! Ni är guld värda!
Idag kom lilla farfar Jörrrrgen (jahadå, lillefis kan minsann säga fina skorrande rrrr, haha) o Nina på en kopp kaffe, mycket trevligt!
Nästa vecka: må-fre spenderas på RH-städ... Morgondagen tillsammans med systeryster, det ska bli najs! O helgen på mitt boende.. Ja, jo, jag tror att jag bor där.. För att citera Sara: Lagunen Forever!!! (jo.. o självklart ganska mycket sarkasm i rösten när detta sägs..)
Nehe, om jag skulle ta o rasta fläsket innan läggdags...
Bjuds tyvärr inte på några bilder idag, då jag inte orkar resa min kropp upp för att hämta kameran...
Ha det gött

Inga kommentarer: