fredag 23 oktober 2009

Välkomnar helgen


Nu ligger min lille gubbe o sover... Dagen/kvällen igår va jättemysig, alltid när man får leka med mormor o moster, eller hur Noel?
Är så fruktansvärt fascinerad av min lille grabb... Helt plötsligt kan han säga hela meningar o uttrycka sig i disskusioner. Så sjukt häftigt!!! =)
När hände allt, när blev du så stor?
Nu snurrar Bröderna Lejonhjärta på DVD:n.. Vår box har pajat o jag är helt knäckt.. Noel också för den delen... Alla hans braiga barnprogram... =/ Det får bli till o bränna iväg o köpa lite filmer till lille goe sen.. Astrid Lindgren filmer känns som han inte får ut något av än... Knappt jag heller, haha... Snart har jag dock samlat ihop alla dessa filmer till honom.. (för framtida bruk, haha..)
Tänk att min lilla groda har blivit så stor, bajsat på både toaletten o pottan har han gjort... Duktis!!!
Idag händer för övrigt inte så mycket.. Väntar på att lilla Melina ska komma, så jag kan få bjuda henne på lite kaffe =)
Ikväll är det porslinsmålning som gäller för hela slanten (o det är ingen liten slant vill jag lova..)
O helgen bjuder på jobb (hemskt ovanligt va?) Dock lite roligare på söndag, då det blir kalas efter jobbet. Ska bli så roligt att få träffa alla... Noelfis längtar ihjäl sig efter farfar o Nina.. Han har kopplat att farfar jobbar, men det gör inte Nina; Niiina skolan =) Haha.. så söt! Har även gjort en egenkomponerad låt om farfar.. Lilla, lilla, lilla, lilla faaarfaaar.. lallaaa.. faaarfaaar. Mycket bra låt, kommer snart ut som singel ;)

Nehe, om man skulle ta o kamma till luggen när det ska komma besök =)
Hoppas alla njuter riktigt av fredagsmys idag!!!

Inga kommentarer: