tisdag 27 oktober 2009

Jahopp

Då var lilleman lämnad hos dagmamman.. o här hemma sitter jag.. Tror jag ska ta o bära in lite ved, känns som jag behövar bränna på lite här.. Ta o passa på o genomföra en halvhjärtad städ, nu när man har lite fritid, hahaha...
Gick bra o jobba på Säggalycke igår, trevlig personal o fin stämning.. Dock lite segt att sitta vak i åtta timmar, men men.. Blev många noveller lästa ;)
Har beställt golv till hela huset nu (inte där det redan är klinkers förstås..) Ska hämta det imorgon, spännande!!! Har även köpt golv till lilla toaletten, så nu är den snart redo att påbörjas.. Kanske skulle ta o inhandla toastol o handfat med, kan bli lite skumt utan det =)
NU, nu tittade solen fram... Oh, va härligt!
Väntar på att Hanna ska dyka upp med sina små stjärnor.. Lite kaffe o bus är aldrig fel ju!
När jag hämtat älsk idag så kör vi till MM.. Bjuds på fisksoppa där idag, mmm.... Sen ska jag på smyckesparty hemma hos Jessica, tänkte inhandla lite julklappar (kanske något till mig själv också..)
Resten av veckan är än så länge ospikad.. Ska ut o gå med Josse imorrnkväll... Jobbar givetvis red-lör-sön.. Men det hade nog alla räknat ut redan. Det är ju på helgerna jag flyttar till Lagunen =)
Nee.. känner mig inte så skrivsugen idag..

Ha det fint!!!

Inga kommentarer: