tisdag 20 oktober 2009

Sjukt uttråkad....

Idag är en sån dag.. En sån som bara känns helt meningslös... Lämnade lille vid nio, sen var det meningen att jag skulle ut o springa o sola lite, men icke. Helt plötsligt kände jag inte alls för det längre.. Så nu har jag mest bara suttit här o glott i flera timmar..
Fick ett halvt psykbryt innan när katten tyckte han va skitduktig o ville ge sin mamma en fågel - som fortfarande levde!! Så vi hade lite tafatt i trädgården, jag springandes o skrikandes som en idiot o katten efter stolt som en tupp.. Ibland tackar jag min gud för att vi bor på landet, annars hade nog mina pojkar fått hälsa på mig i en madrasserad cell, haha...

Fick ett skumt sms imorse; - Va är det för bild på dig som blivit taggad på facebook? Du är ju nästan naken!!! Eh jaha... SAY WHAT!!!?? Lilla datorn har nog aldrig blivit startad så fort någonsin innan.. Men nejdå, jag hittade ingen bild på en naken Hanna (thank you god!!!) Men känns lite sådär ändå.. Hallå? Brukar jag gå omkring naken på stan eller? Annars måste ju någon stått utanför mitt fönster när jag kommit ut från duschen.. Jag brukar väl inte ens springa omkring naken här hemma..? Men det stod nästan naken.. Brukar jag vara det då? Ojoj... Skit samma.. Enjoy isåfall!

Ska släpa min kropp upp på crosstrainern snart, men som sagt så känner jag bara för o sitta i soffan o uggla fram tills kvällen... Får se hur det blir, kanske min man kan peppa mig lite mer när han kommer hem...

Tror jag ska hämta lille älsk lite tidigare idag, han förgyller även den tråkigaste dag!

Hepp hepp, skicka i lite kassakort så man kan bli fett rik =)


Ha det gott!!!

Inga kommentarer: