måndag 19 oktober 2009

Besök i Bromölla

Idag har jag o lilleman vart hemma hos Lisa o Maja. Joinade oss gjorde även Josse o Lilly. Fullt bus som vanligt, härligt! När kidsen ätit middag blev det direkt ner i vagnarna för höstpromenad à la Strandängen.. Mammorna hade bestämt för sig att de små liven skulle sova middag, men så blev inte fallet.. De sjöng o joddlade för fullt i sina vagnar, haha... Jaha tänkte vi, då matar vi väl ankorna istället.. Men tji fick vi, inte en anka inom synhåll.. Där gick ni miste om en hel massa bröd ska ni veta! ;)
Jaja, mammagänget fick motion iallafall, så något va ju promenaden bra till, haha..
Imorrn ska jag ner till möbelaffären när lille älsk är lämnad, ska köpa en tripp trapp trull stol till honom... Limegrön - tuffaste killen i stan!!! Tror även jag ska inhandla julklapp från moster o mormor, finns en hylla där som Noel verkligen vill ha (läs - hans mamma....haha)
Nehe, nu är det CSI som gäller.. Sen känner jag på mig att jag inte slipper ett träningspass innan läggning.. Puhhh...
Sov gott alla!!!

Inga kommentarer: