söndag 18 oktober 2009

Fullt upp...



Denna veckan har svept förbi som en vind.. I början på veckan va det lite jobb som stod på schemat.. Onsdagen blev en lite chockartad dag då pappa R skadade foten på jobbet. Det resulterade i sju stygn o sjukskrivning (alldeles för få dagar som vanligt..) Så imorgon är han tillbaka på jobbet igen, med en fot som fortfarande blöder =/
Torsdagen gick också i skräckens tecken, då var det dags för svinasprutan... Fyyyy!!!! Har fortfarande ont i armen, börjar dock lätta lite.. Va helt säker på att jag skulle dö i flera timmar..
Glömde bort smärtan ganska så bra när jag o lillsiss stegade in på Randiga Rutan för o kika på brudklänningar.. Oh my GOD, är allt jag har o säga =)
Fredag, lördag o söndag har mest bestått av mys (o en hel del plågsam träning..) Dagen idag har spenderats i Valjeviken.. En härlig promenad i skogen, med ett litet barn som gjorde x antal rymningsförsök o en hund som gör precis som han själv behagar, haha..
Efter det en god middag o bus i badet för Noelmannen =) Nu sover lilla älsk som en stock, o jag vet att stora älsk snart kommer tvinga ut mig o träna, haha...
Vad nästa vecka bjuder på återstår o se....

Ett STORT lycka till önskar vi Nina som har sin första skoldag imorgon - det kommer gå super!!!

Sov gott (det kommer jag göra sen när samboplågaren är färdig med mig..)

Inga kommentarer: