fredag 9 oktober 2009

Fredag...

Nu är fredagen snart förbi.. Eftersom jag självklart kruxade till det genom att tacka ja till jobb o sen komma på att dagmamman hade sin lediga fredag idag, så fick min underbara mamma komma till min undsättning... Så halv sju stod hon här ute på trappan o såg söt ut =) Lilleman sov fortfarande (eftersom hans nya hobby är att vara vaken några timmar varje natt) sovmorgon i hans värld är dock att sova till halv åtta, jo tjena, haha...
Så dagen har spenderats på jobbet, med allt vad det innebär... Började känna mig lite vissen fram mot eftermiddagen, men sopade det självklart under mattan.. När jag kom hem var jag som en urvriden trasa.. Ringde o avbokade min porslinsmålning (sluta skratta denna gången också... jag rockar på porslinsmålning!!!) Sen gick jag i totaldäck. Somnade som en gris i soffan o vaknade inte förrän vid sextiden... SKÖNT, kan jag säga!
Maggan o Anders har vart här en runda på kvällen o käkat pizza o busat lite (ja, inte med mig då...).. Champ slog läger på mattan framför brasan (inte alls varmt..nej nej...) Noel satt med honom ute på mattan o förde långa djupa diskussioner, som Champ säkert var jätteintresserad av, eftersom han sov =)
Noel talade noga om för sin farmor att den lilla bondgubben till hans ladgård hette gamlamormor (skrattar ihjäl mig...) Vad får barn allt ifrån?!
Imorgon ska pappa R jobba extra.. Typ 12 timmar.. Hmm... saknar redan! Jag o lilleman drar till Khamn o röjer. Ska ge present till lillsiss, som snart är pensionär ;) O självklart gå på stan, standardrutiner, haha...
Nehe, nu ska jag o mannen slänga på en rulle o äta godis, smaskens!!!!

Vill även skicka en liten hälsning till lilla fina Kajsa.. Di gjorde helt rätt i komma hem, vi hade saknat dig alldeles för mycket!!! =)

Önskar alla en trevlig helg!
Puss

Inga kommentarer: