lördag 10 oktober 2009

Denna dagen...







Idag hade vi lite sovmorgon jag o lille älsk.. Han gick ju på övertid igår o somnade inte förrän nio.. Så ända till halv åtta låg vi kvar o snoozade, gött! Men visst, ska man va helt ärlig så hade jag ju inte tackat nej till en stund till (en timme eller två, haha).
Sen körde vi hem till lilla MM, så i stort sett kastade in mig i duschen för nu va det brått. Mamma o Gilda hade ju kommit på att de bara va TVUNGNA att åka in till Baxi i Sölvesborg, för där fanns ju de kläderna som precis bara va gjorda för att flytta in i deras garderober =) Inte alls en omväg, Norje-Karlshamn-Sölvesborg-Karlshamn, haha... Va gör man inte för de godingarna ;) Kan ju även tillägga att man självklart måste vara där när de öppnar också...
Sen gick vi på stan o hade mys.. Lille goe låg o sov i stort sett hela rundan på stan, men of course vaknade lilla jag när det vankades fika =) Sen skulle vi ju åka lite bil utanför ICA. Asasketakul tycker lilleman, inte så kul tycker vi andra när bilen stannar o illvrålet startar... BIIIIIILEN!!!! ÅKA BIIIIIIILEN MAAAAMMAAAA!!! Tur att det inte varar så länge.. Helt plötsligt dyker det alltid upp något som distraherar, typ en fluffig lite promenadlimpa (tax då ja..)
Sen matade vi de övergödda små fåglarna vid fontänen, att de inte spruckit än är endast ett mirakel.. Noel ville givetvis att alla skulle flytta med oss hem. Men det ville inte hans elaka mamma... Konstigt va? (o som det finns bildbevis på så åt Noel upp ganska mycket själv av brödet...)
Annars inga större händelser under dagen (bara hemliga då, o dem kan jag ju inte skriva om här...haha)
Jo, träffade en hel del "gamla" kompisar på stan idag... Blev bjuden på fest om några helger, blev verkligen superglad!!! O ska absolut gå dit! =) Tack för inbjudan!
Nehe, nu ska min tråkiga gobbe träna o jag ska... göra absolut ingenting...

Sov gött!

Inga kommentarer: