onsdag 7 oktober 2009

Underbara dag!




Idag vaknade jag av att Noel hade tänt min sänglampa o lagt den bredvid mig i sängen, hittat hårfönen o satt o låtsasfönade mitt hår... Kanske låter lite udda för vissa, men min älskade son hittar ständigt på massa olika sätt att väcka sin kära mamma på =) Man kan iallafall aldrig säga att man inte vaknar med ett leende på läpparna, för han ju liksom helmys!
När lilleman var lämnad hos dagmamman, som faktiskt gick ganska gnällfritt idag (joooo, sant!!!) så körde jag till min lilla mamma.
De små människorna som sitter o pratar i radion i min bil lovade ju faktiskt mig att vädret skulle klarna upp, o självklart litar jag ju blint på dem ;) Oh jodå, efter en kopp kaffe o lite kel med kisen så ploppade solen visst fram! Då svidade jag o mamma genast om (o mamma kissade en extra gång, som alltid, haha..) O så styrde vi bilanosen mot Nytorpet... Där spenderade vi gott o väl två timmar vandrandes på slingorna som går genom dessa enormt underbara skogar. Massa prat o skratt =)
Sen fick vi gå helt genomsvettiga på ICA, för handla, det måste man alltid jue... Folk kollade bara lite konstigt på oss, haha..
Resterande av dagen har också vart mys... Äntligen har de 4 tänderna kommit igenom, så nu gnäller han inte 24/7 längre =)
Nehe... Nu får man väl ta o knyta sig... O vänta på vilken överaskning jag ska väckas av imorgon =)

Pussen på er! O en extra puss till MAMMA för idag

Inga kommentarer: