torsdag 16 juli 2009

Litet inlägg...

Ja, ikväll blir det bara ett litet inlägg.. Har ont i min lilla knopp, ja o på också, hur skumt det än låter..
Dagen har inneburit jobb (ovanligt va?) Men efter jobbet körde jag hem till Nina, där väntade mina gobbar på mig. Nina kom kort därefter, nyklippt o grann! Gott kaffe o massa prat =)
Har känt mig tom på vissa fronter den senaste tiden, men nu... Ja, en låga som tänts på nytt (nej, inte karlafronten, den lågan har alltid vart het, haha)
Några utvalda vet... Oh, jag är t.o.m lite nervös, kanske nästan lite illamående.. Haha... Man är en liten löjlpotta ibland ;) Men GUD, va roligt detta ska bli!
Har pratat igenom allt med min kära sambo (man vill ju inte ha skilsmässa på köpet..) O han är helt på! Gott!
När tiden är rätt ska jag släppa bomben för alla, haha... Måste nog smälta det lite själv först... Lite overkligt. Drömmar kan gå i uppfyllelse! O jag ska skicka ett speciellt tack till en liten god fé som har ett väldigt stort finger med i spelet - du vet vem du är! =)
Imorrn är det tjejträff, men mer om det imorgon...
"Keep on dreaming"

1 kommentar:

Magzyy sa...

Nu blir jag ju nyfiiiiken... Beräääääääätta!!! Genast!