fredag 17 juli 2009

Fredag!!!







Jobbade till två idag o ska vara ledig hela helgen - underbart!
Efter jobbet svidade jag om (inne på jobbetoan) o dog nästan av värmeslage, ja... genom att bara byta om. Man är väl vältränad!? Va tjugo minuter för tidig till vår lilla träff.. O vad hittar man på i Bromölla? Ja.. gick in o kollade lite kläder, o vips så hade 2 minuter gått ;) Haha...
Tillslut dök hela ensemblen upp o det va fikadags. Många goda skratt om tiden förr. Jisses, vad tänkte man? Men kul hade vi, eller hur?
Sen styrde jag kosan uppåt, lilleman o pappa var hemma hos Daniel o Elvis o dit åkte även jag. Mamma Hanna med tjocka goa magen va inne i Kristianstad för o lyssna på bebbens hjärta. Sen kom hon hem o joinade oss =)
Daniel o Elvis farmor Jane knåpade ihop en lekhage som fylldes med bollar. Elvis o Noel underlättade arbetet jättemycket (inte!) O gissa om detta ställe blev poppis, trodde aldrig vi skulle få med Noel hem! Helt slut o somnade som en stock kvart över sju! O ja.. sover än, peppar peppar.. haha...
Nu ska jag o min stora älskling kolla på film (hoppas vid gud att han har valt någon bra...brukar va lite sisådar med det)
Önskar alla en trevlig kväll!!!
Såg nu att det var en rysare....huuuu

Inga kommentarer: