söndag 10 maj 2009

Veckans sista dag.


Jaha, och så var denna vecka nästan slut. Vissa veckor bara smyger förbi, snabbt, så man knappt märker av dem. Ska alldeles strax köra iväg och jobba.. Känner inte ett dugg för det, eftersom jag knappt sovit något inatt =/ Men men.. What to do.
Faffa o farmor Nina kom på sina fina motorcyklar igår. O ni ser ju på bilderna vart mallgrodan Noel sitter =) Nina har vart i Ullared (då skickar man ju givetvis med beställningar, haha) så hon kom med fina pyjamaser och en noppmaskin (ääälska!) och sen hade hon köpt en superfin jacka till honom, även den finns på bildbevis ;) Tack!!!
Sedan kom Ida o Jonas o deras jättebjässe till schäfer. Åt gott och pratade om allt mellan himmel och jord. Alltid lika trevligt att umgås med dem. Lätta o ha o göra med, sociala, pratglada, tjaaa.. fina vänner helt enkelt!
O denna dagen bjuder på (givetvis jobb) en färd hem till kära mor som bjuder på middag. När jag väl är där ska jag låta lilleman vara kvar ute i trädgården och leka, medans jag tar mig en lång skön promenad. Finns alltid lekkompisar ju =)
Har lite mystiskt ont i magen idag, hmm..
Nehe, lite färg på fransarna nu (kanske ska ta på mig byxor också..) o sen får jag väl köra...

Önskar alla en söndag full med lite extra kärlek o värme

Inga kommentarer: