måndag 25 maj 2009

Underbart!







BVC trippen gick alldeles perfekt. Lille väger nu nästan 13 kg. Mammas bjässe =) Han var lite blyg i början, har ju inte träffat Veronica på 3 månader.. Men lite såpbubblor gjorde susen, då blev hon genast poppis!
När vi kom hem va Fina o Lilly redan här o väntade på oss. Lite lunch i magen, sen blev det utfärd med vagnarna. De små däckade efter en liten stund o sov både gott o länge. Vi tog oss en rejäl promenad i det härliga vädret. Nästa gång kan vi ju kanske komma ihåg att med oss vatten dock, haha... Vi va som sandpapper i munnen bär vi kom tillbaka.
Min son är en riktig charmör.. Idag har halva Coop blinkat lite extra med ögonen o fått sådana där urlöjliga o gulliga leénden på läpparna =) Love it! Hela dagen har vart sådär extra bra, ja, ni vet sånna dagar som bara är lite extra...
Rickard har vart o hämtat vårt nya vrålåk (hrmm, haha..) Så numer är vi tvåbilsägare.. I vår ägo är den fantastiska Skodan (självklart en RS..) - Alltså, mammas bil. O så har vi då kärran av stål, Rickards nya flintabil! Mr.Skrottibangibangi ;) Härligt.. Nu ska vi bara hitta en bilstol till.. Jag föreslog att Rickard skulle snickra en, så den skulle passa bilens image liksom (o tyckte självklart att jag va skitrolig) R tyckte mer att jag var något i stil med... tja... dum.. Haha!
Imorgon ska lille till dagmamman igen.. O mamma, ja hon ska städa - låter väl lockande?

Nu ska jag minsann ta o slänga mig i säng..
God natt alla!

1 kommentar:

Jossefinan sa...

ja det va verkligen en underbar dag..sådär perfekt av allt..=)
love!!!