måndag 25 maj 2009

BVC







Nu har jag precis kommit ur duschen.. Ska se om jag kan hitta något vettigt o ha på mig =) Lilleman har så granna kläder som han ska ha idag! Kommer uppdatering och bilder ikväll.
Vi ska strax åka till BVC, är riktigt nyfiken på vad lille väger o hur lång han är.
Sen kommer Fina o Lilly hit o joinar oss =)
Denna veckan är jag helt ledig från allt vad jobb heter! Känns ganska så skönt ska jag ärligt erkänna.. Dock är det mest för att vi ska åka upp till Katrineholm på begravning, vilket är mindre kul.. Men det ska bli roligt att träffa alla kusiner, kusinbarn etc... Har fått låna världens sötaste lilla kostym av Hanna som Noel ska ha på begravningen - Tack gumman!!!

Nehe, nu ska vi fixa oss lite ;)
Mer update ikväll (ja, jag lovar, haha...)

Inga kommentarer: