onsdag 27 maj 2009

Skön paus




Nu tar jag en liten paus i mitt städande.. Noel ska va hos dagmamman till fyra idag, mest för att jag ska hinna göra allt innan vi far imorgon.. Skönt att ha allt färdigt!
Farfar Jörgen har vart här idag o röjt väck all djungel vi hade längs med vägen, blir så fint så!
Men maskinen var nog inte van vid 7 meter högt ogräs så den dog lite, haha... Är lite tussar kvar, men maskinen är snart frisk igen o då ryker det! =)
Tog även en liten kaffepaus med faffa.. Lite kaffe o massa prata av sig, skönt att få göra det ibland!
Idag kör min kör min lilla fina syster upp - du fixar det gums! Lugna ner nerverna en aning bara ;)
Nu är snart väskan packad till resa.. Känns ändå som man glömmer hälften.. Jaja, det finns väl affärer där också, haha...

Vill skicka en extra tankte till en av våra nära som inte mår så bra just nu... Vi tänker på dig! O glöm aldrig att du är värd enbart det bästa!!!

Kanske skulle fortsätta med den där städningen =/
Önskar alla en trevlig dag!

Inga kommentarer: