onsdag 13 maj 2009

Trött

En trött kväll är vad detta är.. Konstigt, med tanke på att jag vart ledig idag.. Men det är kanske först då man hinner känna efter.
Idag har jag vart o lyxat mig, fixat bryn o fixat håret. Känns helt underbart!
Idag har jag vart lite barnvakt. Passade Lilly medans Fina var hos sjukgymnasten. Myspys! Vi tog en promenad, pratade lite med en söt hund o lite med änderna. Men fick fly när de ville äta upp Lillys händer =) Sen gick vi en runda till jobbet, va ju tvungen att visa upp henne! Träffade farmor Nina som var o jobbade. Alltid trevliga, tjejerna på jobbet =) Dock ville den lilla (något hrmm.. bortskämda) prinsessan inte alls sitta i vagnen på vägen tillbaka.. Nej nej, då skulle vi sitta på tant Hannas "Magnus Samuelsson" armar! Lilla fespåse! Haha.. Det gör jag gärna om igen o passa denna lilla dam!
Är så härligt att hämta min lilla älskling hos dagmamman. När han ser mig så springer han mot mig o gör små glädjetjut - ah, älska!
Imorgon är det tillbaks till verkligheten - alltså jobba.. Men innan det ska jag nog hinna med både det ena och det andra här hemma =)
En eloge till min underbara syster - hon skulle passa min lille tor-fre för att jag inte kan få hem honom från dagmamman. Men hon är så go denna tjej... Bara för att han inte ska missa för mycket från dagmamman så cyklar hon och hämtar honom! Guld - det är du värd!!!

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen innan Greys börjar!


Kärlek till alla!

Inga kommentarer: