söndag 17 maj 2009

Söndag











Har precis kommit hem från jobbet.. Måste erkänna att jag är ganska trött - 4 kvällar på rad känns lite grann.. Men lite shopping o lite mormor har vi allt hunnit med iallafall =) Har kollat på o kelat med vår lille katten Tuff.. Han ska flytta hem till oss i slutet av juli - mys!
Annars har helgen mestadels bestått av jobb. Lilleman har tydligen lärt sig ett nytt ord - katt. Men han ska absolut inte säga det när hans mamma hör....
Igår åt han upp lite av mina orkidéer.. Pappa R ringde lite halvt panikslagen till mig på jobbet.. Är de giftiga? Efter lite överläggning med de övriga kvinnsen på jobbet kom vi fram till att de var ofarliga =)
Vårt nysådda gräs har börjat komma fram o visa sig, vilka söta små strån! Nu ska bara resten av jordfläckarna få lite gräsfrön också..
Imorrn ska lille till dagmamman fast jag är ledig.. Hon behövde vara på dagis i fredags, så vi bytte.. Skulle egentligen vart på BVC imorgon vid elva, men får skjuta fram det.. Han behöver va hos sin dagmamma. Jag ska köra ner till Fina o Lilly när jag lämnat honom, ut o gå en runda, så hoppas på fint väder..
På eftermiddagen kommer förhoppningsvis Faffa o farmor Nina hit en runda på lite fika =)
Nu ska jag minsann hoppa in i duschen, sen ska jag nog sova...
Ha det gott!

Inga kommentarer: