tisdag 12 maj 2009

Nattadags


Nu ska jag alldels strax ta o krypa ner i sängen.. Är helt färdig idag. För att inte tala om gårdagen, missade allt vad tv program heter, eftersom jag somnade som en stock så fort jag la mig ner i Rickards knä =)
Idag lämnade jag lille vid 11, gick lite bättre idag (men bara lite.. haha) Sen körde jag ner till Fina o Lilly. Där bjöds på kaffe o massa gott snack. Vi kollade på hotell för vår lilla flicktripp till Helsingborg - längtar! Sen var de bara o driva till jobbet. Där har vart action idag må jag säga =)
Eftersom pappa R skulle jobba över idag stack vi en runda till MM o käkade.. Jag råkade visst glida in o handla loss lite blommor också, haha..
Nu kommer R snart hem från träningen o då ska det sovas kan jag säga! Finns en liten man här som absolut inte ville sova idag.. hmm... =/ Tog "bara" 2 timmar..
Vill även gratta min kära syster yster som har fått jobb under sommaren! Är så glad för din skull! Men se till o va lite ledig också, vem ska annars passa Noel? ;)
Sov gott alla - det ska jag göra!

Inga kommentarer: