tisdag 24 mars 2009

Till dig min älskling




Idag.. En väldigt speciell dag.. Jag o min fina Rickard firar 4 år idag! =)
Dessa 4 år har vart fyllda av otroligt mycket. Glädje, sorg, skratt o tårar. Men framförallt villkorslös kärlek, en kärlek som bara växer sig starkare. De säger att man aldrig kan veta.. Då kontrar jag med - du har inte träffat den rätta, för när man göra det, då vet man!
Du är för mig Rickard, allt jag någonsin kunnat önska. Du har allt jag söker hos en annan människa - en själsfrände - du gör mig hel. O bara kolla på detta lilla underbara vi skapat, bara du o jag. Vår lilla son - han är kärlek, gjord av kärlek. Efterlängtad o älskad. En liten bit av oss båda.. Vår skapelse..
Vi kompletterar varandra.. Alla bra sidor, alla dåliga - det finns en motvikt hos den andre. Vi är starka nog, o trygga nog i vår kärlek att vi alltid orkar o vågar hålla upp varandra. Hos dig är jag trygg.. Älskar dig!!!

Igår va jag o Lillimanni o våldgästade hos farmor Nina som bjöd på kaffe. Lite senare kom farfar också hem, mys =) Alltid trevligt! Sen for vi hem till våra älsklingar Fina o lilla Lilly.. Världens snabbis, haha.. Får bli längre en annan dag..
Nu ska jag ta mig i kragen o städa lite.. Inte så kul, men vad gör man..? Kanske ska fly fältet ;)

Bjuder på en bild från häromdagen, då det bjöds på ballerinakex hemma hos farfar o farmor Nina.. Gissa om Noel gillade det? Även lite bad hemma hos underbara MM... O en helt vanlig äppelätardag här hemma =)

1 kommentar:

Jossefinan sa...

ÅÅÅH gumman. grattis på er dag..
va fint du skrivit..!
han ska skatta sig lycklig Rickard som har dig..du e bäst..

(han e ju iof rätt bra han me..haha)