söndag 22 mars 2009

Det efterlängtade inlägget =)











Här kommer det! Se Nina.. jag lyckades dra ut på det ytterligare några dagar, haha..
Denna gången orkar jag dock inte köra någon uppdatering på tiden som gått, då får jag nog sitta här i 3 dagar..
Igår va vi hemma hos MM o lämnade lille, sen stack jag o systeryster o tränade.. Tänkte vi skulle söka till Miss Fitness Of The Year... Haha.. Plutti va ute o åkte vagn med MM o sov som en liten gris - gott o sova ute!
Det roligaste under hela dagen var iallafall när Noel bajsade i badkaret när han o pappa badade =) Rickard va ju helt säker på att det bara va en fis som luktade, tills det kom 10 korvar simmandes... Roade mig iallafall!
Sen for jag till jobbet.. Stannar faktiskt hemma från jobbet ikväll, med en helskum huvudvärk som jag inte kan bli av med.. Blä...
Ska strax åka hem till Farfar o farmor Nina - blev bjudna på middag där - LYX!
Lägger in lite goa bilder från tiden som gått..
Ha det toppen! ...o ja... jag lovar att jag ska bli bättre på o blogga... ;)

Inga kommentarer: