tisdag 31 mars 2009

Hemma...











Nu är jag nyss hemkommen från jobbet, min sista kväll på min extratjänst... =/ Känns lite trist måste jag medge..
Dagen har i sig vart full av händelser. En tripp till arbetsförmedlingen som jag ärligt talat inte ens förstod meningen med - in o ut... Efter det promenerade trion (japp - jag, Noel o moster) ner till Flora Persson o inhandlade lite vår =) Så härligt! Det blev så fint i lilla krukan på trappan.. Till helgen ska det handlas lite till, haha.. Sen la Helena o jag oss på alla fyra (låter väl trevligt?) o röjde loss i rabatterna, kom en bra bit o det blir så tjusigt.
O sen har vi ju detta dilemma... Pappa Rickard.. Ja, han är i Stora Stockholm.. Är iväg o jobbar o sliter, duktiga pappa! Men jisses va tomt det är.. Noel är lite orolig o ängslig, han känner att det är lite sådär fel när pappa inte är hemma.. Vi saknar dig massor älskling!
Men tur i oturen så lånade vi moster - ja, man kan hyra sovsällskap, visste ni inte det?! ;)
Så vi har sluppit vara ensamma två nätter, men sen lämnar hon oss.. (finns funderingar på kidnappning dock..)

Nehe.. nu ska vi roa oss med annat... =)
Ha det fint!!!
O en stor puss till dig min fina goa! (om du nu kommer läsa detta, haha)

Inga kommentarer: