torsdag 15 januari 2009

Virrvarr...
















Just för tillfället känns det lite snurrigt i bollen... Jag är en expert på att göra så mycket som möjligt samtidigt, helst ALLT samtidigt. Jag tackar Gud för den som uppfann almanackan =)
Har jobbat ganska mycket denna veckan (för att nästa vecka återgå till ingenting..) O mellan detta har man försökt trycka in de nära o kära man vill träffa... Det känns som jag har träffat Rickard alldeles för lite, vi har mest gått om varandra o vissa dagar inte setts förrän jag kommer hem från jobbet på kvällen.. O då är man ju pigg, eller hur? ;)
Är iallafall väldigt tacksam för de jobbdagar jag får - mer pengar, plus att jag gillar verkligen mitt jobb. O alla (nästan) som jag jobbar med!
Va på stan en runda helgen som gått.. Mysigt som alltid! Noel hade en av sina nya koftor på sig, hur snygg kan man bli då? Puddingunge!
Sen badade han hemma hos MM i handfatet, denna bilden är en av mina favoriter, blir nog en förstoring på den. Mamma älskar!!!
Igår va vi med moster Helena o Jonny o kollade på hus - vilket toppenhus! Nu håller vi alla fingrar å tår som finns för att detta huset ska bli deras! Aldrig fel o ha sina underbara närmare..
Jaha, o ikväll är det jobb igen... Men på fredag är jag minsann ledig! Då ska jag o lilleman en runda till Karlshamn. Sen måste vi nog köra hem till MM o fika lite.. Vi saknar henne!
Idag har mitt undebara barn hunnit med följande; *Fisa på sin mamma (ingen go fis..) *Rivit ut saker från nästan alla skåp *Ätit en näve jord *Suttat sönder en talgboll
Man är inte sysslolös iallafall, haha....
Som vanligt bjuder jag på lite goa bilder

Ha en underbar dag, för det är den ju, med sol o allt!!!





2 kommentarer:

Jossefinan sa...

vilka mysiga bilder gumman. min lilla fis med inpackad som en korv i stolen..haha

Linda sa...

Vilka härliga bilder! =)