lördag 17 januari 2009

Busar på besök!

Igår kom hela karavanen bebis hit. Josse med Lilly o Hanna med Elvis.. Jisses.. Bara bus =)
Elvis han sitter helt själv nu o bara är stor helt plötsligt, så otroligt häftigt! Lilly hon är inte långt efter, hon är dock väldigt fokuserad på sina händer, är lite rädd att hon ska flyga iväg ibland med den farten hon får upp på dem, haha...
O Noel är som alltid fascinerad av sådana här småpluttar, han är ju broiler kungen ;) Men han gillar inte riktigt när mamma leker med andra bebisar o kelas med dem... Hallå?! Du är ju min mamma! Sen kom min lilla systeryster o Jonny. Min trogna nanny =)

Det ska du bara veta min ängel. Du ställer upp så otroligt mycket för mig/oss. Min tacksamhet kan inte beskrivas i ord. Du är som en 2 in 1 produkt... Syster o bästa vän i ett fodral.

Ja, vänner kan jag ju säg.. De är väldigt lätträknade.. Behöver jag ens en hel hand? Kompisar i all ära, men vänner ser ens själ... Jag är dock inte i behov av fler, de jag har räcker alldeles utmärkt =)

Jaha, sen efter besöket igår va det bara o fara till jobbet.. Likaså idag o imorgon..
Jag såg faktiskt fram emot nästa veckas ledighet lite.. Fram tills igår, då de ringde o gav mig jobb måndag till fredag.. Men helgen SKA jag va ledig! Den ska spenderas men min lilla familj, hoppas på fint väder så vi kan ut o gå i skogen!

Nehe, nu ska jag väl ta o slita mig från datorn...

På bilden ser ni supersötisarna Elvis o Lilly.


Va rädda om varandra!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja, äkta vänner är verkligen lätträknade. Du är en äkta vän för mig!

Linda sa...

Vad härligt att du fick jobb nästa vecka, men trist att vi inte kan ses =(. Saknar dig! puss