tisdag 20 januari 2009

Pudding!!!











Igår va vi hemma hos MM o Morfar.. O här gick det minsann vilt till =) Pappa o Noelbus badade Jacuzzi.. Fy faen va häftigt tyckte lilleman! Massa bubbel o roliga färger som blinkade i badkaret! De låg i till de va alldeles skrynkliga, haha... Mina fina! Blev några dyk under ytan (dock inte med mening).. men det va lika kul för det! Fick t.o.m låna morfars lila piratdrake ;) Den är skoj o bada med!
Själv har jag jobbat hela veckan. Hmm.. korta turer, men tillräckligt långa för att jag inte ska vilja gå dit mer.. Usch!!! Men men... man behöver ju tyvärr pengarna.. =/ Ska jobba sådana turer tills på fredag. Självklart är min lilla söta nanny här varje dag o passar lilleman =) Hoppas det blir några turer på Lagunen snart - finns inget bättre ställe o jobba på!
På fredag blir det skojsi, mina flickor kommer hit på dildoparty, jisses va kul vi ska ha! Eller hur?? Lite vin o massa skitsnack, precis i den rätta andan! Saknar er!!!
Ska till AMS i veckan också.. blää... känns som jag skjutit upp det en evighet, men hur kul är det..? Imorgon hoppas jag på en tur till Beccis, Liam o David.. Har inte träffat dem på allt för länge.. Mina undebara!
Nehe, nu ska jag ta o hoppa in i duschen innan jag somnar här.. Lägga en ansiktsmask med - lite lyx..

Ha det toppen!

2 kommentarer:

Linda sa...

Den understa bilden på Noel är ju helt underbar! =) Så söt, sådan mor sådan son =)

Linda sa...

Jag ser framemot bilderna från Dildopartyt =) Puss!