torsdag 27 november 2008

Ullared - here we come!










I eftermiddag kör jag och min Lisa till Ullared. Har hyrt en stuga - bara hon jag.. Inga barn, inga gubbar (hur ska jag klara mig utan mina fina..?) Lite vin o en massa skitprat ikväll. Sen påbörjars shoppingen imorgon, efter dusch o frukost..




Efter vi kommer hem bär det av på dildoparty hos Josse, ska blir nice =) Bara flickor o ytterligare massa skitprat, haha..
Nu är den nya kaminen insatt, får dock inte elda i den förrän på onsdag, så nu vet jag hur det känns att bo på Antarktis =)
Terrade Vakans igår igen.. Fick faktiskt 3 dagar som jag ska jobba i december, blev verkligen superglad!!! Vilken tur att vi har moster Helena, tack för att du finns min fina! Känns som ett helt berg lyftes från mina axlar när hon sa; -Hanna, du behöver inte oroa dig.. Får du jobb innan Noel börjar på dagis så tar jag honom! Du ska bara veta hur mycket detta är värt för mig gumman..
Detta med jobb.. Kan verkligen få en att må dåligt, känna ångest o panik.. Jag har inget fast jobb att komma tillbaka till.. Vad gör man? Har aldrig vart arbetslös innan.. O stämpla får man inte, bara om man är HELT arbetslös i 3 månader! Sanslöst... O tackar man nej till extra jobb (för att man vill kunna stämpla).. ja då får man inte stämpla för det. Känns lite motsägelsefullt..
Jaja..
Lägger in lite bilder som man kan värma sig med. Noels första borstning av gaddarna, Noel o pappa på väg till minneslunden o på mysmoster (o ja, vi har ALLTID såhär roligt när vi är o shoppar!!)
Smaskiga detaljer om Ullaredsresan o dildopartyt kommer till helgen =)

Inga kommentarer: