onsdag 3 december 2008

Mitt i veckan sådär =)




Jahja, nu har onsdagen snart nått sitt slut... Ett steg närmare helgen! Tänk att man kan längta efter något så mycket. Denna helgen ska spenderas mestadels hemma. Bara ta det lugnt o julabaka. Snacka om mys o julkänsla!
Har vart en runda i Karlshamn idag, busat lite med moster Helena o min Linda (som passade sin mammas helgalna hund, haha..) Noelbus åt en o en halv kanelbulle som Linda bakat. Gissa om det var mums! Han ville dock väldigt gärna äta dem hela... =)
Blir ett väldigt kort inlägg ikväll då jag är helt färdig.. Har vart ute o sprungit en runda o nu ska jag se till o komma in i duschen. Vid nio blir det fruktsallad o Greys Anatomy - längtar!
Önskar alla en underbar kväll!!!!

Kolla in hur kul lilleman tycker det är att åka bil (oftast iallafall, haha..)
Förresten.. har ni sett sötare tomtenisse?

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad duktig du har varit som varit ute och sprungit, mer än vad jag gjort, haha =) Så superkul att ha er här idag, som alltid! =) Puss!!

Linda sa...

Nej, sötare tomtenisse finns inte =). Du, vad har du för adress till din msn?:) Puss!! Haha, fatta kul, nu när jag skulle lämna kommentaren så ska man ju skriva in ett ord för att kunna skicka, då fick jag penis.Hahaha, min humor är på topp idag =)