måndag 24 november 2008

Helgen är slut...







Helgen har gått alldeles för fort som vanligt.. Igår va vi hemma hos Ellinethe, David o Johan på lite mysfika. Mamma Ellinethe hade pyntat fram lite julgrejer, det va så fint så!
I present av Johan hade hon fått riktigt mammalyx på Skägg&Lockar i Kristianstad. Klippning, färgning o fixning av fransar o bryn - blev vekligen supersnyggt!
Lilla familia va ute o tog en härlig promenad i det soliga (men ack så kalla) vädret. Alltid lika fint o gå nere i Valjeviken. Hämtade en film - Narnia, prins Caspian - som jag o Rickade kollade på när plutten somnat...
Men men.. Det kunde vi glömma! Noel har lyckats dra på sig någon förkylning så han va superledsen o ville inte alls sova. Förutom i mammas o pappas säng. Det gick alldeles utmärkt o sova där ;) Så ja... som ni förstår så har jag inte sovit något alls inatt.. Min kära gobbe chockade mig när han kom in o sa; -Jag stannar hemma älskling, du måste få sova... HAN, som typ aldrig stannar hemma från jobbet (jo om han nästan är död..) Va helt underbart o få sova!
Jag har fått en present av Rickard... En ny digitalkamera (han börjar väl skämmas för mig när jag springer omkring som en wannabe-paparazzi, haha..) Oh, längtar tills den kommer. Gissa om jag kommer ta ännu fler bider då ;)
Ska till mamma sen o klippa henne o färga hennes hår.. Hon ville pli pimpad =)

Nehe.. nu ska jag busa lite med mina killar!

Inga kommentarer: