torsdag 20 november 2008

Torsdag
















Idag har vi vart på barnmottagningen med vår lilla älskling - ska få en remiss till Karlskrona för EEG. Då blir vi inlagda med - Jag o Noel.. Tydligen får inte båda föräldrarna "plats". Tycker det är helt sanslöst!




Becca, David, Liam o lilla Lady har vart här på middag o bus ikväll - MYS!
JosseFIN har vart här o fixat mina naglar idag, gissa om jag är tjusig nu.. Tack min fina! =)
Va hemma hos Lisa o Maja igår, för länge sen kände jag när jag såg hur superstor Maja blivit.. Jag o Lisa åker till Ullared på torsdag, bara hon o jag.. En stuga o en flaska vin, romatiskt va? ;)
Visst ja, måste boka stuga med, haha... Demento...
Va hemma hos Ellinethe o superbusen David i förrgår.. (har vart lite dålig på o skriva..)
Han har fått en hel massa tänder o är nästan busigare än innan =) O mamma hans hade fått så långt hår så jag trodde nästan det hade gått ett halvår sen jag såg henne sist.. Hon fyller år imorgon. Grattis damen! =)

Bjuder på lite bilder från de gågna dagarna, o givetvis från idag..

Va rädda om varandra!

Inga kommentarer: