onsdag 13 februari 2013

Tittut!

 
Nämen hallå peeps!
Såhär glad blir man av o sitta på köksbordet.
Nu har jag satt mig ner o pausat i vardagsstöket lite. Va så hungrig så jag nästintill andades in omeletten.
Igår spenderade vi i stort sett hela dagen hemma hos min söta lilla mamma. Blev en avstickare för lite hemliga äventyr ;)
Väl hemma satt min compadre Danne här, med en kopp kaffe i högsta hugg. Alltid trevligt med spontanbesök!
I förrgår fick jag njuta av kaffe o snicksnack hemma hos Frida o klart spana på den växande bulan på hennes mage. SÅ fin!
Denna dagen är relativt oplanerad, förutom det vanliga röjet. Jo, träning o hårinpackning, det låter väl spännande?
O något spännande, RIKTIGT spännande har hänt. Men innan jag har det svart på vitt o är 100% säker, så avslöjar jag inte mera.
Sug på den karamellen!

1 kommentar:

Frida sa...

Men åh fina du, när väl bebis är kommen ska du få sniffa precis hur mkt du vill! <3