torsdag 14 februari 2013

Denna dagen

Ännu en dag som snart nått sitt slut. Mannen sitter bänkad i soffan o är klistrad framför ett av sina favvoprogram "Strip the city", jag sitter mest o bara är..
Glad o nöjd efter afropasset idag, vilket ös! Fanns nog ingenstans jag inte svettades!
 
Dagen har flutit på i lugnt tempo, när barnen va på förskolan gick jag mest omkring o såsade o småplockade lite.
När MiniMe snusade middag drog jag o Noel fram stora pyssellådan. Oj, va roligt vi hade. O som den inpräntade småbarnsmorsa jag är, bjuder jag klart på bilder av dessa fantastiska alster ;)
 
Eftermiddagen/kvällen blev en aning mer hektiskt. Pannkakor va önskemålet för kvällen, så de fick stekas i full fart. Noels dans börjar 17 o slutar 18, min dans har blivit flyttad, därav en smula stresskaos.. jag behöver köra hemifrån ungefär 18.15.
Men skam den som ger sig. Inget är omöjligt! (eller typ..)
Fick slänga i mig lite kesella o knäcke. Märkte av förvirringen lite extra då jag skulle värma bären till kesellan.. de blev inte bara värmda, utan rejält kokade =D
 
Barnen o Rickard fick njuta av farmor, faster o kusse medans jag var iväg. Poppis som vanligt =)
 
Imorrn är en stor dag. Om det går som jag hoppas, får ni läsa om det imorrn.. eller ja.. annars också, men kanske med en annan känsla inblandad.
 
Nu blir det en kopp te o sen bums i säng!



 
 
 

Inga kommentarer: