onsdag 13 juni 2012

Onsdag

Kycklingen är fixad o lagd i marinad inför morgondagens grillning..
Känns som dagen vart hmm.. lite mindre effektiv. Sorterat kläder, det va ju inte ens lite skoj.
Haft verksamhetsmöte på jobbet, det enda roliga med det va att Lisa va med, haha =)
Har dock haft en massa mys med mina 2 små o det slår ju allt med hästlängder!
Nu är sessans rum så när som på färdigt också.. mental förbredelse är inledd.. har knappt vant mig vid o ha Noel på en annan våning än =D
Är så slapp så jag orkar inte bjuda på en bild ikväll (tråkHanna).
Ja.. o den senaste tiden har mest gått åt till o jobba, jobba o jobba (tur att jag har ett bra jobb, haha)
Nästa vecka börjar jag mitt sommarvik på KVG. Då blir det till o jobba natt fram till v. 32
Nu ska jag kasta i mig en kopp te o sen krypa ner i sängen..
Jo, det är ju så.. att jag till och med stressdricker te - man måste älska mig ;)

Inga kommentarer: