onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen

Ja.. känns väl kanske ganska mycket som vilken dag som. Förutom att pappan i familjen är hemma o är ledig med barnen =)
Jag å andra sidan, ska strax svida om o köra till jobbet. Får köra lite tidigare idag, då man ska köra genom rocken o det kan ju ta sin lilla tid =)
En del måsten har blivit gjorda nu på morgonen, för det är ju ganska skönt o slippa dem när man kommer hem. Annars har det mest vart kel här idag, man får ju passa på ;)
Nehe, people.. min hjärna har tydligen inte kört någon kick-start idag, så där sätter jag punkt.

1 kommentar:

ullrika sa...

Jag jobbade också den dan men resten av familjen hade haft det väldans mysigt har jag sett (på foton). Soligt var det ju, och varmt. I motsats till vad vi haft efter det... huvva så kallt det är :( Sommar nu, tack!