tisdag 29 maj 2012

Fyllt till bredden

Dagarna löser av varandra, i en rasande fart.
Idag firar jag o mannen vår 2:a bröllopsdag. Vi firar den med o byta av varandra jobbmässigt ;)
Om 3 timmar ska jag lämna mina gull på förskolan, sen går jag på mitt kvällspass.
Så ser hela veckan ut, eller ja.. helgen är ju faktiskt fri =) (än så länge, haha..)
Har ändå hunnit med en hel del nu på förmiddagen, blir väl kanske så när man har en kid som stiger upp långt innan tuppen ens tänkt tanken..
Ikväll är det simskola för Noel, som han älskar det! Ja, Ullis, det är en typ av miniskimskola i privat regi. Inte bara Noel som trivs med det, både jag o Rickard tycker det är toppen! Ger såå mycket mer än "vanliga" simskolan (iaf här..)
Helgen har spenderats i Helsingborg med fina ladies, vilken helg!!! =)
Igår va vi o kikade på Josses o Lillys nya hem, så mys! En heldag med lek, besök på lekplatsen, glass i solen o annat njutbart.
Idag lyser dock solen med sin frånvaro, men klart, vi behöver ju lite rgen också..
Har fått mitt sommarschema o lyckats printa ner det... hmmm...
Om jag skulle göra lite nytta till innan allvaret börjar? Kanske lite soffmys ;)

Inga kommentarer: