onsdag 30 maj 2012

Bank bank bank

Nedanför mig på golvet sitter Ella o "lagar mat". Öronproppar är lite önskvärt när hon tar i av all sin kraft. Hon har stått bredvid mig hela min frukost o snyltat fil - unge! =) Först äter man sin egen, sen äter man mammas..
Blev halvt ihjälskrämd av 2 igelkottar (!?) innan. Visste inte att de kunde frusta o fräsa på det sättet. Tänk att mitt i vårt lilla villakvarter, i familjen Hofflanders rabatt, där slogs de om revir. (måste va för att det är den tätaste rabatten av dem alla, haha)
Mannen gav mig en riktig surprise igår, han kom hem med en stoor bukett vita rosor. Så vackra o jag blev verkligen glad! Så jag fick lite lyx på bröllopsdagen iaf ;)
Jaha.. o vid 11 lämnar jag mina kiddar på förskolan o sen väntar jobbet på mig =)
Hmm.. detta är nog anledningen till att jag bloggar så sällan.. jag har inget att skriva! Haha..
Mammas lilla docka

2 kommentarer:

Världens bästa Malin sa...

Du skulle kunna skriva texten till varenda tvättråd i varenda plagg du äger och jag hade fortfarande läst.

SÅ roligt att du är igång igen!

ullrika sa...

Grattis på bröllopsdagen, i efterskott!

Jodå, de kan fräsa nåt alldeles förfärligt dom däringa igelkottarna! Jag har också blivit förvånad av hur mycket (dvs högt) de låter när de sätter den sidan till. I mitt fall var jag säker på att det var en katt som var arg, när jag fick syn på och förstod att det var igelkotten som lät blev jag alldeles full i skratt!