onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Solen is still going strong! Underbart!
Strax till förskolan o lämna Noel (om man kunde stiga upp någon gång, haha)
Jo.. nu hör jag har sörran har väckt honom, för nu skrattas det inne på hans rum =D
Någon morgonpromme blir det inte idag, för jag ska få besök av lilla Lisa.
Hon ska komma hit o så ska vi ha en hejdundradnde mysig frukost ihop!
Det kröp lite i mig igår.. att jag inte "hade nåågot att göra". Lite OCD så kanske ;P
Idag händer det grejer o dagen kommer gå snabbt känner jag.
Har plockat med tvätten nu på morgonen o småstädat lite.
Vid halv 2 styr vi bilen mot vår familj på Odlingsvägen.
Ikväll blir det promenad med Frida, jisses va jag ska vandra me di däga! =D Minst 1 1/2 timme!
Meeeen kl. 21 ska denna quinnan va hemma - då är det dubbelavsnitt av Greys!!!

Inga kommentarer: