fredag 30 mars 2012

Om denna dagen

Kalaset igår.. jag sammanfattar det - underbart! Hon fick så otroligt fina saker o precis så mycket uppmärksamhet som hon vill ha ;)
Bilder kommer senare o behöver jag säga att de är amazing? Tack finaste Malin!
Folket gillade mina tårtor o det va verkligen roligt o höra! =)
Självklart fick Ella också tårta, det måste man ju få när man fyller 1 år! Om hon gillade det..? Haha, JA!
Hon somnade innan hon lagt huvudet på kudden o sov precis lika gott fast det va en hel del sorl av gästerna som va kvar =)
När alla gått hem, satte jag mig o sydde o fixade, hade ju lovat Noel att han skulle få vara påskhare på förskolan idag. Hans glädje när han såg dräkten kan jag leva på minst en livstid.
Han gick med högt huvud till förskolan o deklarerade när han kom in, att nu har påskharen kommit. Söte!
Lilla 1-årstrollet ligger o sover som en stock ute i vagnen, jag o Noel passade på o äta lunch ute, visst är det på något konstigt vis godare o äta ute?
Jag har skurit upp kycklingfilé o meckat marinad. För ikväll kommer Malin o Ludde hit, då ska det minsann grillas kycklingspett (jag o Noel har bestämt majskolvar också). Jag gissar på en kväll fylld av skratt!
Nepp, nu ska jag tömma diskmaskinen (en av mina "hataattgöragrejer")

Inga kommentarer: